субота, 21. април 2012.

I...Bog se složi :))


Prvog dana nastanka sveta Bog je stvorio psa, i reče:
“Sedi ceo dan kraj vrata i laj na svakog ko se pojavi na stazi.
Za ovo, daću ti život dug 20 godina”
Pas reče:”To je dugo vreme za lajanje. Mogu li uzeti samo 10 godina i vratiti preostalih 10 godina."

I Bog se složi!

Drugog dana, Bog stvori majmuna i reče:
” Zabavljaj ljude, radi trikove i zasmejavaj ih.
Za ovo, daću ti život dug 20 godina”
Majmun se pobuni: “Majmunisati se 20 godina?
To je dugačko vreme za mene majmuna.
A šta ako ti ja vratim 10 godina kao što je pas uradio?"

I Bog se složi!

Trećeg dana Bog je stvorio kravu i reče joj:
"Ti ćeš ići u polje sa seljacima po ceo dan, po suncu.
Imaćeš telad i davaćeš mleko za seljakovu porodicu. Za ovo, daću ti život dug 60 godina. "
Krava mu odgovori: ” To izgleda kao težak kravlji život i hoćeš da živim 60 godina! Smem li uzeti 20 godina, i vratiti nazad 40 godina."

I Bog se složi!

Četvrtog dana Bog je stvorio čoveka i reče mu:
” Jedi, spavaj , sviraj, ženi se i uživaj u životu. Za ovo,
obdariću te životom dugim 20 godina."
Čovek se pobuni i reče: ”Samo 20 godina?
Možeš li mi dati mojih 20 godina i 40 godina od krave i 10 godina što ih je majmun vratio i 10 godina što pas nije hteo da uzme, to je sve zajedno 80 godina?"

U redu reče Bog, sam si to tražio!

I zato mi u prvih 20 godina ... jedemo, uživamo, veselimo se životu .
U sledecih 40 godina smo robovi na suncu izdržavajući naše
porodice.
Za sledećih 10 godina se majmunišemo zasmejavajući unučad.
I zadnjih 10 godina, sedimo ispred kuće i lajemo na svakoga.

Нема коментара:

Постави коментар