уторак, 24. април 2012.

Jedan je tata!


Tata, hvala ti!

Hvala ti!

Hvala za svaku promenjenu pelenu, onda kada nisam znala ni kako se zovem, kada nisam znala ni ko si!

Hvala ti što nisi odustao od mene kada sam bila jako bolesna!

Hvala ti za svaku igračku koju si mi doneo!

Tata, hvala ti za svaki zagrljaj!

Hvala ti za svaki put kada me nisi izudarao kada sam bila nemirna!

Hvala ti što me u životu nisi udario!

Tata, hvala ti za moju prvu kucu Donu! Za mog papagaja, zlatnu ribicu, plišanog majmuna koji je bio veći od mene!

Hvala ti što si me uvek razumeo i branio!

Hvala ti za svaku vožnju do grada!

Hvala ti za svaki put kada si se probudio iz sna da me dovezeš kući, iako sam cirke bila!

Hvala ti što si mi podario i brata i sestru!

Hvala ti za svaki savet!

Hvala ti što si mi objasnio šta je ciklus!

Hvala ti što si mi objasnio šta je to vođenje ljubavi, i kako deca nastaju!

Hvala ti za svaku užinu koju si mi spremio!

Hvala ti što si me svako jutro češljao pred školu, jer sam trapava i spora!

Tata, hvala ti što imaš to veliko i toplo srce!

Hvala ti što sam ista kao ti!

Hvala ti što si me utešio kada me prvi dečko povredio!

Hvala ti za svaki ručak koji si mi s ljubavlju spremio!

Hvala ti za svako letovanje!

Tata, hvala ti što si me školovao!

Hvala ti što si mi baš ti otac!

Hvala ti što si otišao preko pola sveta da bih ja bolje živela!

Hvala ti što me zoveš svaki dan!

Tata, hvala ti što i najcrnje okreneš na šalu!

Tata, hvala ti što niko na svetu ne može da mi te zameni!

Hvala što si mi život podario!

Hvala ti što uvek mogu da računam na tebe!

Tata, hvala ti što nemamo tajne!

Ti si moje srce, ti si moje telo, moja krv! Ništa te ne može nadomestiti, zato mi toliko i fališ! Hvala ti što sam zbog tebe saznala šta je bol i nedostajanje, jer bi taj osećaj potrošen na nekog drugog bio sulud!

Tata, jedva čekam dan kada ću te opet zagrliti! Kada ću čuti kako me sa pola dvorišta zoveš: “Debela!” Biće to prvi put da ću se obradovati što sam debela!

Bez tebe dani su sivi, iako je sve u boji!

Čeka te tvoja šolja za nes, svako jutro je gledam dok ispijam iz svoje šolje!

Čeka te tvoj kauč gde se nerviraš uz turske serije, taj TV više ne uključujem, jer previše podseća…

Izvini za svaki bol koji sam ti priredila, nisam htela!

Izvini što i sada plačem, nisi me tako učio!

Hvala ti što si od mene napravio osobu sposobnu za život!

Tata, u ovaj tekst ne može da stane taj broj “Hvala” koliko ih osećam, koliko ih zaslužuješ!

Tata, hvala ti što si moj tata! Da si nečiji drugi – bila bih ljubomorna..

Нема коментара:

Постави коментар